onsdag 10. juli 2013

Ikke tru et ord

Smackarooni
Smackapei
Rookieroni
Rookarei.

Skyld er en ubrukelig følelse !!!

Snoopoliner
Froobifiner
Wooogielooba
Speller tuba

Eller er det egentlig slik at det stemmer det du sitter her å forteller om deg sjæl.

At du er en egoistisk drittsekk som prøver å gjøre det så jævlig som mulig for andre. Redd for å ikke gjøre ting riktig. Er du redd for å ikke være flink nok sierru.

Hva faen. Flink nok ?
.......
.......
.......

Hva sa du. Sa du? Jeg hørte ikke. Snakk høyt. Jeg har nedsatt hørsel skjønnerru. Etter å ha hørt på min egen høylydte drittslenging om meg sjæl i alt for mange år.

Ikke tru et ord, sier nå jeg.

Snakk så jeg hører deg !!!
......
......
......

Åhh. Så du gjør så godt du kan sier du.

Jaggu! Det var bra å høre.

Så godt du kan. Det er bra nok det.

Se meg inn i øya når jeg prater til deg.

Å gjøre så godt du kan det er MER ENN BRA NOK DET. 

xxx xxx xxx

"Good enough is the new guilt"

Diddelidoo
Fiddleibam

Ha en fin dag! 


1 kommentar:

  1. Et sitat fra en tidligere kollega av meg: Du gjør så godt du kan, og det får være bra nok!

    SvarSlett