torsdag 24. oktober 2013

Angst og bananer

Jon Schau har laget arenaen Tirsdager med Jon. Arrangementet gjennomføres hver tirsdag klokken 1830-2030 i Lykkehaven Cafe, Elias Smiths Vei 7 i Sandvika.
En spesiell og fin anledning for refleksjon og personlig vekst slik jeg opplever det.
Neste Tirsdag 29. oktober så skal jeg være Stand in for Jon Schau da han er på en jobb et annet sted.
Jeg vil se nærmere på "opplevelsen av hva som skjer" i livene våre. Jeg kommer innom følelser som glede, tristhet, angst, frykt, depresjon og sorg.
Ideen er at samlingen skal være en arena for å dele innsikter om glede og om veier inn og veier ut av vondt.
Jeg heter Egil-Arne Skaun Knutsen, 46 år. Fra yrkeslivet har jeg erfaring som offiser i forsvaret (10 år i forsvaret), jeg har jobbet i 7 år som toppleder innen markedsføring med Norsk og Skandinavisk ansvar i Statoil (11 år i Statoil totalt), og jeg har jobbet med Helse, Miljø og Sikkerhet (HMS) i ca. tre år. Fra 2009 har jeg jobbet som klinisk psykolog samt at jeg brenner for, skriver, spiller gitar og holder foredrag med budskap omkring folkehelse og bevisstgjøring i forhold til det å ha det vondt og det å ha det bra/ få det bra.
Utdannelse:
Befalsskolen for infanteriet Sør Norge. 1 år
Krigsskolen Linderud. 3 år
Hovedfag i Psykologi med vekt på prestasjoner, kommunikasjon og positive følelser. (Cand. polit)
Embetsstudiet i Psykologi (Cand. psychol. Vanlig klinisk psykolog).
Bloggen min heter psykogrubbel: www.psykogrubbel.blogspot.com
Ellers:
Jeg har mye erfaring med egne gleder og sorger og bruker eksempler fra eget liv i slike sammenhenger.
Om du sliter mye eller lite, om det er noen i familien din som har det vanskelig, om du stresser, om du er ensom, om du angrer, om du er glad eller om du bare interesserer deg for psykologi.
Det er rom for alle.
Forøvrig så er det 30 stoler med bord foran. Servering på stedet. 200.- for billetten.
Jeg prøver alltid å lage samlinger med både seriøsitet og letthet på foten.
Om både angst og bananer
:o)
Vel møtt til Lykkehaven Cafe, 29 okt klokken 1830
Mvh
Egil-Arne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar