søndag 1. juni 2014

Noe før sommeren 2014

Det er skikkelig fint da.
Å kjenne seg glad i juni solen.
De siste to årene har jeg skrevet mer eller mindre aktivt i bloggen Psykogrubbel. Det har vært ganske så hyggelig mange tusen inne å lest på bloggen etter hvert.
De tre mest leste blogginnleggene med ca 3000 lesere hver er:
1.       ”2014 er for alle”:
Blogginnlegget snur og vender på prestasjonsbegrepet og viser de positive gevinstene uansett helse og prestasjonsnivå.
2.       ”The Power of NO”:
Blogginnlegget viser fram kraftfulle muligheter for grensesetting.
3.       ”Til Jonas Gahr Støre”:
Et blogginnlegg til daværende helseminister om ”helsefarlige” drivere i den Norske kulturen og om forslag til løsninger.
Jeg inviterer deg herved til inspirerende og hyggelig foredragskveld 25. juni:
”Vi går for glede”
Foredragskvelden tar utgangspunkt i de tre nevnte blogginnleggene ovenfor.
Jeg vil snakke om tilstedeværelse og det å sette personlige rekorder i nuet, jeg vil vise fram muligheter og triks for grensesetting og jeg vil vise frem gledens bestanddeler.
Hva består glede egentlig av?
Det finnes mange som snakker godt om meningen med livet.
Er glede noe for sommeren 2014 mon tro?
Stopp si ja.

Ja det er det!
Tid og sted:
Sporveisgata 29 – 0354 Oslo. Ikke langt fra Bislett. (Zen House, inngang midt på bygget ved parkeringsplassene 10 meter inn fra gaten)
Klokken 1800 – 2100
Servering: ”Rett i fletta” (Ferskpresset juice)
Pris: 200 betales i døren.
Min bakgrunn:
Egil-Arne Skaun Knutsen, 47 år.
Jeg har hovedfag i psykologi med fordypning i positiv psykologi fra NTNU og jeg er utdannet psykolog fra Danmark med fordypning i Mindfulness og behandling av depresjon.
Jeg har jobbet innen helse siden 2006. Psykolog siden 2009.
Jeg er også Krigsskole utdannet offiser med 10 års tjeneste i forsvaret samt at jeg var i Statoil i 11 år med ansvar for markedsføring i Norge og Skandinavia i 7 av de årene.
Og jeg har mine livserfaringer på godt og vanskelig.
Jeg pleier å være både faglig og personlig og munter og musikalsk i mine foredrag.
Meld deg på her:
Linker til de over omtalte blogginnleggene:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar