søndag 14. september 2014

Ferdig Snakka

Av alle statistiske usannsynligheter så ble det jeg som skulle bli født.

Mye mer usannsynlig enn Bingo.

I danske jeg kjente sa Bango når det var Bingo.

Herodes Falsk sang Bingo Bango Bongo en eller annen gang han lengtet hjem til Afrika.

Helt uten noen matematisk logikk.

Mindre sannsynlig en Eurolotto?

Det ble meg.
Her lever jeg.
Her lever du.

En av millioner av sædceller.
Den raskeste av dem alle.

Seleksjon.

Hva om du ikke lykkes?
Hva om jeg ikke lykkes?

Hva da?
Får jeg en gravsten med påskriften:

«Her hviler
Egil-Arne Skaun Knutsen
Ikke bestått»

Tenk hvis jeg hadde snublet og det hadde blitt en enda dårligere sædcelle enn meg som hadde kommet først til egget.

Fy søren. Hvor dårlig kunne det blitt liksom.

Jan Erik Vold: SORRY BRØDRE DET BLE MEG. JEG FÅR GJØRE SÅ GODT JEG KAN.

xxx xxx xxx
Det er bra du skjønner skjulte budskap, ikke sant?
xxx xxx xxx

Kul egget.
Slækkere line.
Ro ned.
God nok. Bra nok. Ha det best mulig.
Det hele trenger ikke være en konkurranse


Ferdig snakka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar