tirsdag 23. september 2014

Vær gæren

Ah.

Det er så befriende å se på seg selv som litt gæren.

Det er så mye lettere å få gjort ting. Det er så mye lettere å sette de grensene man burde ha satt for lenge siden. Ideene. Kreativiteten. Løsningene. Løsninger på mange flere problemer enn du aner.

Bare klin til å gå for det.
Klin til sa jeg.
Drømmene.

Jeg er klin gæren jeg så jeg bare gjør det, ikke sant.
Gjør det jeg har drømt om lenge.

Si til hun dama at du liker henne. Si til den typen at han vil du gjerne ha. Si til sjefen at du hater akkurat den oppgaven.

Si i fra til medarbeideren at nå får han/hun se å komme seg tidsnok på jobb.
Kom igjen. Si det som det er.
Se hva som skjer.

Kom igjen a.

Vær gæren.

Du er jo den du er. Du mener jo det du mener uansett.
Ikke vær en pleasende dott som alle tar for gitt fordi du ikke har noen verdens form for kanter.
Verdens mest samarbeidsorienterte menneske. Ja vel.
Eller er du selvutslettende?

Vær gæren.

Ah.
Enjoy the great pleasure of being a mad man.

Og hvis du tror dette er en oppfordring i å tråkke på andre. Da tar du feil.
Den eneste du skal tråkke på er din indre kritiker. OnklP kallern for «Styggen på ryggen».
Din indre negative kritiker som bare prater tull.
Som sier at du ikke er bra nok eller som pumper ut signaler om at.
«HOLD AN. ER DU GÆREN. Dette kan du ikke mene»

Jammen dette er jo ikke noe problem. Du er jo gæren.

Gi fingern til styggen

Det er han som holder deg tilbake.
Ingen andre.


Vær gæren. Det er deilig befriende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar