torsdag 1. januar 2015

HA HA HA





Godt nytt år.

At dette skal bli et år hvor du får oppleve en del gode følelser. 

Emotional wellbeing. (Følelse av velvære)

Litt av det også.

Det er mitt ønske for både meg og for deg.

Tiden er inne for at våre aviser og de fleste blader vil komme med god informasjon og helt spesielt gode tilbud om slanking og treningsmedlemskap eller tilsvarende for at du skal få fjernet alle spor etter julen.

Og du vil få tips om hvordan du skal piffe opp sexlivet og andre lyster.

Ssssssssex. Vil være sentralt i all markedsføring. Til og med for salg av nyttårsraketter. Ja det er sant. Jeg hadde ikke kamera. Men i går så jeg en reklame hvor det sto: "Gi jentene tenning med fyrverkeri fra...... Blonde vakre unge jenter sto med åpen munn og så på fyrverkeriet mens gutten som hadde kjøpt fyrverkeriet var godt omsvermet

Fantastisk. Ha ha ha. Morsomt da. 

Emotianal wellbeing. (Følelsen av velvære) 

Det er noe vi ønsker oss tror jeg.

Nå er det nytt år. 

Sånn er det.

Mange ganger så er et nytt år en mulighet for å gi seg selv noe av det som kan være bra
Nedenfor er liste jeg har gitt meg selv for noen år siden.

Jeg tar den fram i ny og ne.
Jeg har kalt den.

«HA HA Har mer enn nok jeg»

Prøv å få 6-9 timer søvn hver eneste natt.
Prøv å drikk ca. 2 liter vann fordelt på mange glass i løpet av dagen
Prøv å spise mat som gir næring og den gode følelsen underveis i måltidet og etterpå. (Spis mat. Spis lite. Spis mer økologisk, grønt, spirer. Spis mindre sukker/ karbohydrater/ hvetemel/ e stoffer, sprøytemidler, kvikksølv og gummi).
Prøv å være ute i dagslys i over en time hver dag. (Jogging uten klokke og pulsmåler er genialt.)
Prøv å vær litt sammen med de vennene som du kjenner at du slapper av mest med.
Prøv å ha fire kvelder i uka hvor du ikke gjør noen ting eller er til nytte på noen måte.
Prøv å ringe mamma og pappa en gang om dagen og besøke dem en gang i uka.
Prøv å le mer. Ha ha ha. HA HA HA. Nei. Det er ikke noe jeg skal HA mer.

Prøv å husk at du er verdifull, ikke verdiløs.


Prøv å behandle deg selv som du skal behandle andre.

Lavrans, min frilynte legendariske venn sier følgende om dette blogginnlegget:

EA. Ro deg ned. Slutt å vær så seriøs hele tiden.

Det er første nyttårsdag. 

Skjerp deg.

Kunne ikke du ha skrevet noe som var mer gøy.

EA:

Ok da.

Sjekk linken til denne legendariske videoen på youtube.

Hvis ikke denne handler om meningen med livet så vet ikke jeg







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar