onsdag 30. september 2015

Begjær

Blogg innlegget er ganske frisk i frasparkene og omhandler med direkte ordbruk temaet menn, kvinner og seksualitet. Så hvis du ikke ønsker å lese om det i dag så synes jeg du skal stoppe å lese nå.

Stoppe nå
Stoppe nå
Stoppe nå

xxx xxx xxx
xxx xxx xxx
xxx xxx xxx

Denne blogg er skrevet etter å ha lest en kronikk i aftenposten hvor en kvinne i 30-40 årene forteller hva hun faktisk opplever fra menn. Hun forteller om alvorlig grenseoverstigende atferd, frenetisk kjefting på e-post fra menn som ikke kom i buksa på henne første kvelden de møttes og fordi hun ikke fant det interresant å møtes mer og hun forteller om generelt ekle antydninger på byen.

Jeg skulle ønske menneskene lærte seg å styre begjæret

For eksempel når det gjelder menns orgasme. Dette endestedet på ca 30 sekunder etter ca 20-30 minutter med påføring av friksjon på penis i et stimulerende miljø. Avhengig av legning. Men ofte med naken kvinne tilstede.

Sex.

Menn er helt gale i hodet. I mange år nå har jeg vært avholdsmann slik at når jeg er ute på byen så observerer jeg en del av det som pågår. Jeg har sett voksne menn på min egen alder som oppfører seg som intet annet enn jokkende hunder i løpetiden.

Driftene, instinktene og begjæret er sterke drivere.

Kåte mannfolk som stinker alkohol kommer med hentydninger til puling over en lav sko.

Pule, pule, pule, jokke, jokke, jokke.

Tømme, tømme, tømme

Hjem å sove, sove, sove.

Dette har ingenting med livet og kjærlighet å gjøre.

Det er neandertaler stadiet og jeg synes det er trist å forstå at dette fortsatt pågår.

I noen familier eller kulturer har de til og med gjort kontroll på kvinner til et viktig sentralt anliggende.

Har du hørt på maken. Handler dette om friksjon på mannens kjønnsorgan ?. (Eierskap til mannens orgasme)

Handler dette om begjær ?

Hør etter: 

Hvis du sier at det er greitt å undertrykke andre, kvinner eller menn eller barn,  så sier du i samme slengen at det er ok at noen undertrykker deg.

Forstår du ikke det ?

Voks opp. Bli voksen.

Lær deg å styre begjæret.

Det at det er så utrolig viktig med orgasme at du må redusere deg selv til en jokkende hårløs hundevalp i løpetiden, det stemmer ikke.

Ta deg sammen.

Ikke la begjæret styre deg.


Lær deg å styre begjæret.

Jeg skulle ønske alle var feminister.
Eller som sant er. Jeg skulle ønske alle kunne styre begjæret sitt når det gjelder både sex, penger, makt og prestisje.

Slik at alle ble likeverdister

1 kommentar:

  1. Dette stemmer nok dessverre. Jeg har spekulert over om menneskebestanden en gang i tida ble så redusert at det ble nødvendig med uhemma forplantning for å berge bestanden. De mennene som var mest kåte og hadde minst kontroll sørga for overlevelse. Naturen drev rett og slett en feilprogrammering i forhold til det vi trenger nå. Et utslag av dette ser vi i det at det er mest menn som er politikere og hærførere. Den overdrevne sextrangen slår ut i krig og undertrykkelse. Det ville nok i dagens situasjon vært best om menn fikk redusert sin sextrang til nærmere kvinnens. Da ville det bli mer harmoni i det hele. Det er så store forskjeller i menns evne til å styre begjæret, mye foregår helt u- eller under-bevisst. Men vi har prøvd å regulere det gjennom skikken med ekteskap og samboerskap. Der kan det meste foregå i "stillhet".

    SvarSlett